niedziela, 10 sierpnia 2014

Kilka słów o SEO z drugiej strony barykady

Pozycjonowanie okazuje się ostatnio coraz popularniejszą usługą. Większość właścicieli firm już wie co to jest i do czego służy. Nic dziwnego - internet zatacza coraz szersze kręgi, odbija się to również w biznesie.

Pisałam już kiedyś o SEO jak o formie reklamy. Ale to duże uproszczenie tematu - pozycjonowanie jest czymś znacznie szerszym i czymś znacznie bardziej korzystnym. Nie trzeba już wymyślać tego typu analogii, bo wielu przedsiębiorców już wie, że bez dobrego pozycjonowania ani rusz.

Temat jest pozornie wyeksploatowany. Ponieważ definicja pozycjonowania jest prosta i jednoznaczna. Ale ciągle mówimy o podstawach i punkcie widzenia klienta, a nie pozycjonera.

A z punktu widzenia specjalisty SEO nie jest tak różowo. Z jednej strony jest coraz więcej potencjalnych klientów, ale z drugiej powoduje to wzrost konkurencyjności. Problematyczne staje się oferowanie pozycjonowania w dobrej cenie, nie można tez obiecać klientowi szybkiego wzrostu. Branża się zmienia, i trzeba pogodzić się z faktem, że nie wszystkie firmy te zmiany przetrwają. pozycjonowanie rybnik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz