niedziela, 25 maja 2014

sale konferencyjne

Pisałam ostatnio o pochodzeniu słowa "konferencja". W zasadzie pisanie o konferencjach nie jest zbyt pasjonujące, bo temat jest dość nudny. Spróbujmy więc podejść od strony biznesowej.

Po co organizuje się konferencje? Cóż, po to żeby zaprezentować jakieś treści zgromadzonym. Tak wynika z etymologii. Wiadomo, że konferencje naukowe są sensowne - można się podzielić swoim dorobkiem/odkryciem, można zaprezentować efekty badań. A jak to jest w korporacjach?

Właściwie podobnie. Konferencje organizuje się najczęściej po to, żeby zaprezentować nowa strategię firmy, pokazać pomysły, nowy produkt, nową kampanię reklamową, itp.

Konferencje zapewniają spójność, są czasami jedyną metodą na to, by przekazać ludziom ważne dla działalności firmy informacje. Często kluczowe.

Wiadomo, że takie zgromadzenia są czasochłonne, zwłaszcza dla tych którzy je organizują. Ale również dla tych, którzy musza przygotować swój odczyt. To się wiąże z dodatkową praca i podjęciem dodatkowych kosztów. I każdemu zależy na tym, żeby dobrze wypaść. warszawa sale szkoleniowe
Wpis inspirowany jest również sale szkoleniowe warszawa
Więcej informacji także tutaj sale szkoleniowe warszawa
centrum konferencyjne warszawa - to całkiem niezłe
Na temat centrum konferencyjne warszawa to też niezłe źródło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz