Polska szkoła jaka jest każdy widzi :). Najczęściej o poziomie danej szkoły świadczą jej absolwenci oraz zatrudnieni nauczyciele. Ale są też pozostałe ważne czynniki, a mianowicie wyposażenie i pomoce dydaktyczne. pomoce szkolne
Najtrudniej jest z przedmiotami ścisłymi, ponieważ często potrzebują rozbudowanego zaplecza. Odczynniki chemiczne nie mają zbyt długiego terminu przydatności, a nauczycielowi nie wolno wykorzystywać tych przeterminowanych. Ogólnie w polskich szkołach zajęcia z chemii nie są dla uczniów zbyt ciekawe. Skarżą się oni przede wszystkim na brak doświadczeń, które przecież znacznie zwiększają atrakcyjność przedmiotu. Co innego na każdej lekcji liczyć mole, czy wkuwać układ pierwiastków, a co innego mieć do czynienia z prawdziwą chemią, kiedy widzimy realny przebieg zapisanych reakcji - nie tylko można w ten sposób szybciej zapamiętać przebieg reakcji, ale można się w to nieźle wciągnąć. Nic dziwnego, że chemia nie należy do popularnych kierunków studiów - zdecydowana większość ma raczej negatywne doświadczenia z tym przedmiotem - mało kto odnajduje w sobie pasję do zapisywania wzorów reakcji. Podobny temat również pomoce szkolne Na temat pomoce szkolne to też niezłe info Jeśli mowa o pomoce szkolne to wspomnę też o innych źródłach. Więcej informacji także tutajpomoce szkolne
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz